Ondernemende accountant gezocht – omgeving Brabantse Kempen

Ben jij op zoek naar een vooruitstrevend, innovatief kantoor, waar zowel de dienstverlening voor klanten als het personeelsbeleid voor medewerkers volop kansen biedt voor verdere ontwikkeling richting de toekomst? Dan nodigen wij je van harte uit om verder te lezen.

Wij zijn op zoek naar een accountant die door wil groeien als toekomstig kantoorleider. Daarnaast op termijn het boegbeeld van het kantoor wordt en daarnaast de ondernemer bij kan staan in alle stappen van de bedrijfsvoering. Kortom: een ondernemende accountant.

Wie is de opdrachtgever?
Dit accountantskantoor is aangesloten bij het SRA en de medewerkers bieden de klanten een comfortabele stoel bieden als het gaat om ondernemerschap. Zij bieden fiscaal advies, juridisch advies, administratie, boekhouding en belastingaangifte en samenstelling van jaarrekeningen en salarisadministratie. Je bent betrokken bij de onderneming en hebt hart voor de ondernemer en de onderneming. Mensen, rendement en langetermijnbelangen staan bij hun centraal.

Wat ga je doen?
Door de vergevorderde automatiseringsprocessen heb je als accountant direct zicht op de financiële positie van je klant. Door middel van dashboards en mobiele apps blijf je voortdurend op de hoogte en kun je ondernemers bijstaan met advies op momenten dat het nodig is. Je staat je klanten bij in de verschillende fases van hun onderneming en denkt mee in de te zetten stappen van de DGA, waardoor zijn resultaten kunnen verbeteren. Met jouw achtergrond kun je adviseren over de bedrijfseconomische aspecten van je klanten en ben je in staat om advieswerkzaamheden voor collega’s te signaleren. Vanwege de diversiteit in functies werk je als accountant nauw samen met je collega’s en kun jij je zelf richten op jouw kwaliteiten, namelijk advisering. Andere collega’s richten zich weer meer op vaktechniek en processen.

Wie ben jij?
Je hebt je AA- titel behaald en minimaal 7 jaar ervaring bij een accountantskantoor. Je bent ondernemend, je weet waar je kwaliteiten liggen en bent op zoek naar een organisatie waar je deze kwaliteiten kunt inzetten en ontwikkelen. Om in dit organische geheel te kunnen werken is het van belang dat je goed kunt communiceren met je klanten en je collega’s. Naast enthousiasme ben je tevens in het bezit van een dosis humor.

Naast uitstekende primaire en secundaire voorwaarden (pensioen, onkostenvergoeding, leaseauto, studiemogelijkheden) bieden zij volop ruimte voor ontwikkeling en een professionele, ambitieuze omgeving met grote en kleinere MKB-klanten.

Heb je interesse of wil je graag meer informatie over deze vacature, neem dan contact op met Joyce van de Kerkhof via telefoonnummer 06 – 575 585 83 of via emailadres j.vandekerkhof@aldenhof.nl.

  • Aanmelden nieuwsbrief

  • Disclaimer

    Aldenhof werving en selectie, detachering besteedt uiterste zorg aan de betrouwbaarheid en de actualiteit van de gegevens. Onjuistheden kunnen echter voorkomen. Aldenhof werving en selectie, detachering is niet aansprakelijk voor schade als gevolg van onjuistheden, problemen veroorzaakt door, of inherent aan het verspreiden van informatie via internet alsmede technische storingen.